Kiinteistöjen omistaminen on pitkäjänteistä toimintaa. Samaan tähtään myös asiakassuhteiden rakentamisessa, eikä ihan pieleen ole mennyt, kun useamman kanssa on 15 vuotispäivät tullut vietettyä. 

Pelkästään miellyttävä persoona tuskin vuodesta toiseen riittää lunastamaan asiakkaitteni luottamuksen, pitää pystyä tuomaan konkreettisia hyötyjä pöytään.

Minun palveluni käyttäminen on investointi siinä missä muutkin, eli siitä pitää olla konkreettista hyötyä, sellaista jonka pystyy selkeästi näyttämään toteutuneen.

Vuosikymmenten aikana kerätty tieto ja kontaktit käytettävissä

Vaikka sanotaankin, että jokainen kohde on yksilöllinen, harva on kuitenkaan ainutlaatuinen lajissaan.

Tästä johtuen, lähes poikkeuksetta vastaava ongelma on tullut eteen jossain toisessa kiinteistössä. Ja siitä on hyötyä sinulle.

Eli ongelma on jo ratkottu toisessa paikassa, nyt vain pitää soveltaa samaa sinun kiinteistössäsi. Näin löydämme asiaan ratkaisun nopeammin ja vältymme toisinaan jopa tuskaiselta yritä-erehdy toimintamallilta, jota varsinkaan kiinteistön käyttäjät harvoin arvostavat.

On totta, ettei esimerkiksi turhien hälytysten aiheuttaja löydy jokaisella kerralla ensi yrittämällä, mutta on siinä melkoinen eroa ettei ummikkona joudu eiheuttajaa etsimä.

Myös silloin kun p**ka on osunut tuulettimeen,  oikeat kontaktit ovat kullanarvoisia. Useamman kerran olen ollut tilanteessa, ettei asiakkaan sopimushuollolta löydy ratkaisua ongelmaan, vaan oikeat tekijät löytyivät aivan jostain muualta.

Asiat hoituvat mutkattomasti

Turvajärjestelmät vievät kalenterista aikaa, halusit tai et. On pikku hommia jotka vain pitää hoitaa sekä suurempia, joihin olisi syytä oikeasti paneutua.

Jättämällä nämä asiat minun hoitoon, vapautat yllättävän paljon tilaa kalenteristasi sekä saat useamman bonuksen:

  • tiedät aina kuka hoitaa asian
  • saat tukea päätöksiin
  • et joudu soittelemaan perään

Eli toisin sanoen, jos asia liittyy turvatekniikkaan, asia hoituu yhdellä sähköpostilla tai puhelinsoitolla. 

Asiantuntemusta eri vaiheisiin

infinity

MÄÄRITYS

Yksi yleisimmin ongelmia aiheuttava seikka on se, ettei tarpeita ole määritelty riittävän selkeästi ja siksi urakoitsijan tarjouksen sisältöä joudutaan puimaan jälkikäteen.

infinity

SUUNNITTELU

Huolellinen suunnittelu on onnistuneiden hankkeiden perusta. Riippumatta siitä, piirränkö itse vai ohjaanko sähkösuunnittelijaa, lopputuloksesta saadaan parempi.

infinity

HANKINTA

Suorahankita vai kilpailutus? Se riippuu hyvin paljon hankinnan sisällöstä. Lähtökohtana on se, että saat sitä mitä tarvitset etkä joudu kerman kuorinnan kohteeksi.

infinity

VALVONTA

Oman kokemukseni mukaan tämä on heikoin lenkki. Liian harvoin varmistutaan siitä, että saadaan sitä mitä on tilattu. Oli se sitten vuosihuolto tai järjestelmätoimitus.